יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

חיים ואלדד עושים לאנדי שרלוק הולמס


משחקת אותה תמימה 

היום קמתי בבוקר עם הקפה השחור הראשון עוד לא טעמתי את ההל על הלשון מה אני שומע? רעשים מהמקלחת . שוב הצנרת עושה בעיות. עכשיו בצנרת צריך למצוא את הנקודה הראשונה שדולפת - זה כל אינסטלטור, גם בחוואה יגיד לך. יעני מאיפה באה הדליפה..
תוך כדי שאני שמה מגשש לי בסחלה של מתחת לכיור פתאום הבנתי! הבריקה לי הנורה כמו שאומרים
אני צריך למצוא את הנקודת מוצא של האנדי
בנדי הזאת.


אני , אולי לא יודעים כולם -סימה עניים יודעת גם יודעת - אני תמיד חיבבתי סרטי בילוש. שרלוק הולמס ג'יימס בונד חגיגה בסנוקר.
אמרתי נשים עליה עוקב . אז איך שאני מסיים את הטיפול שמה באינסטלציה אני מרים טלפון לאלדד החבר של אלירן מהשכונה.
אלדד המכוער הזה ישר שומע בעיה מנסה לסחוט מזה כמה ג'ובות.
אבל וואלק, סימה אין ג'ובה שאני לא אשים לתפוס את הראש של השיפוצניקית הזאת. אז אמרתי לו -אלדד אם אתה מוצא לי אותה גם מנה שווארמה בשמש עליי. אין אפס.
ושלחתי אותו לצוד


הילד הלך עם המצלמה וזה מה שהוא הביא לי- קלטי אותה יושבת בקפה, משחקת אותה אינטיגלנטית...


לא להאמין לבחורה אין טיפת כבוד למקצוע

וגם את זה ,שאין לי מושג איך הוא השיג המכוער התחמן הזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה