יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

החיים של חיים- שיפוצים , אחזקה אינסטלציה ועוד

אחד, שנים בדיקה פועללל?
סתם צוחק בטח שפועל עם כל הכסף ששמתי על המחשב הזה -שיהיה לאלירן מחשב טוב כמו לדודי המניאק
הנה אפילו אני חיים בוהדנה יש לי אתר משלי
זה כמו אתר כזה לא? אולי יעזור לשקם את העסק ל

איך התקדמנו עם כל הטכנולוגיות האלה אני מה היה לי כשהייתי ילד? בקושי כסף לסיגריות. כל היום ישבנו בברזלים..
היום הבן שלי - אלירן - כפרה עליו כל היום הוא סגור בחדר במחשב בפיסבוק הוא עושה שם דברים /מה יש לו שמה לדבר כל כך הרבה אלוהים יודע..
בטח רואה תמונות השובב. רק בחורות מה שמעניין אותו, טוב הילד שלי כבר גבר בן 14 יהיה אוטוטו
הוא גם עזר לי לפתוח פה את הדבר הזה הבלוג הזה. הוא לא פה עכשיו הילד יצא לשכונה , עצוב מאז שעזבה אמא שלו מחפש עניינים, אצלו כבר לא יושבים בברזלים בטח הלכו לפארק הציבורי.

זה בכלל היה המלצה של הסוצילאילסטית הזתי שאני הולך אליה. "עובדת סוציאלית" אם לא קשה לך היא אומרת לי..
מתוקה אמיתית עובדת משרד הרוחחה- חרא של כסף
אני עוד צריך ליתרגל לפעמים נלחחחצים לי אותיות בגיל שלי קשה עם כלל הטכנולוגיה הזתי לוקח זמן.

וואלק התעייפתי מכל זה ויש עכשיו משחק של בית"ר ואני בית"ריסט בנשמה עוד מהימים שאורי מלמיליאן היה משחק
אז אני יחזור לפה אחורי זה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה