יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

בחייאת סימה תחזרי הביתה




איזה גולל!!!!! סימה אם היית רואה אך ברוכיאן הבקיע ואני צעקתי וקפצתי בסלון כל הפיצוחים נשפכו על הרצפה אפילו ניקיתי לבד... את בטח היית מזה שמחה
אני מתגעגע אלייך כפרה שלי בטח היית צוחקת אומרת לי "חיים שלי תפסיק לקפוץ עוד מעט תשבור תרצפה ותהיה בסלון של סרגיי השכן מלמטה
אני החלטתי לכתוב כאן את הבלוג הזה בגללך סימה , שהסוציאלית אמרה לי -תכתוב יש לך הרבה מה להוציא

וולאק זה נכון , כשהיינו צעירים גם שירי אהבה הייתי כותב לך זוכרת? - העניים שלך כמו שני יהלומים והשפתיים שלך כמו שני דובדבנים והאף שלך הוא רק שלך ואת שלי יפה שלי... זה השיר שנתתי לך בדף

הסוציאלית קוראים לה אדווה -צעירונת נראה לי עוד סטודנטית לסוציאליות מה היא יודעת? זה יעזור לך להבין איך התפורר מרקם חיי הנישואים שלך .." מה מרקם מה?!! מה אני עוגת גבינה עם פירורים ?!?
כמו שאומרים - ברוך שלא עשני עוגת גבינה. תמיד סימה אמרה שיש לי חוש הומור.
אבל ברצינות נראה לי שאני מבין איך זה התפורר לנו סימה. כי שגבר לא מביא הביתה את הכסף לשים את האוכל על השולחן הוא לא גבר יותר והעסק היה מצליח מאוד בלי עין הרע עד שהגיעה הבחורה הזאת זה הכל בגלל הבחורה ילדה הזאת!
ימח שמה השם יקום דמה הגונבת פרנסה הזאת.
אנדי גירל קוראים לה.יעני ילדת היד

חובבנית

התחילה להסתובב פה השמועה באזור עליה. בחורה כזאת הולכת עם כלי עבודה והכל
ופתאם הכל מתוקן, אף אחד כבר לא קורא
לחיים , אפילו לא עבודות קטנות . כלום. אמרו עליה יש לה כוחות על , מה כוחות על?! מה היא ספיידרמן
לא רציתי להאמין, עד שראיתי את זה בעניים שלי סימה
היה תמונה שלה בעיתון.
20 שנה אני במקצוע פעם ראשונה אני רואה דבר כזה. לא מספיק לה שהיא בחורה עם מפתח שוודי צריכה גם כוחות על?!
אומרים שהיא מגיעה לכל מקום בשניות , איציק מאיציק ובניו נגרים בע"מ אמר לי שאפילו בעיריית תל אביב הם חושבים שמה לעבוד איתה על כל הבניינים המתמוטטים שלהם לקראת הרעידת אדמה...
אני נשבע לך סימה בכבוד שלי בעניים של הבן שלי שאני אמצא אותה ואני כבר אדאג שהיא למפתח צינורות לא תתקרב יותר.





תגובה 1:

  1. חח זה נפלא!
    אגב, רק המלצה שלי.. ממליצה לבדוק את אוריאל שי שמציעים כלי עבודה לחשמל, את גנים ושושנים שמציעים ריהוט גינה, את ניצן פרידברג שמציעים חשמל ותאורה ואת קומפי רהיטים שמציעים ריהוט מעץ לבית המשופץ.
    שווה גם לבחון את אלסק מערכות למי שמחפש מצלמות אבטחה.

    השבמחק